دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شب یلدا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393
بازدید : 1086
نویسنده : admin

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ترانه : سعید موذنی ، آهنگ : حامد محضر نیا ، تنظیم : استار باند ، میکس و مستر : آوا رکورد

 

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شب یلدا :

شب اول زمستون و توی خونه پر مهمون و

با تموم سردی این شب پر گرمی دلامون و

صحبت از گذشته هامون و از همه خاطره هامون و

آسمون می زنه نم نم روی شیشه برف و بارون و

“شب یلدا مو کل آرزو هامو زیبایی دنیا مو

تقسیم می کنم با تو آرامش این سال و

دلچسبی این حال ونیتم تو هر فال و تقسیم می کنم با تو “(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

قسمت هر کسی بین شعرای حافظ این شب

قسمتت با من رقم خورد مثل یه موجزه امشب

توی این هوای عالی تو شب.بلند یلدا

چه تماشایی با تو برفی که میاد تا فردا

شب یلدا مو کل آرزو هامو زیبایی دنیا مو

تقسیم می کنم با تو آرامش این سال و

دلچسبی این حال ونیتم تو هر فال و تقسیم می کنم با تو

شب یلدا مو کل آرزو هامو زیبایی دنیا مو

تقسیم می کنم با تو آرامش این سال و

دلچسبی این حال ونیتم تو هر فال و تقسیم می کنم با تو

تقسیم می کنم با تو

MP3 – 320

Hamed Mahzarnia – Shabe Yalda

MP3 – 128

Hamed Mahzarnia – Shabe Yalda




:: موضوعات مرتبط: دانلود موسیقی , حامد محضرنیا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا , دانلود آهنگ جدید شب یلدا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام بچه ها خوبین؟امیدوارم از این وب خوشتون بیاد.فقط لطفا نظر یادتون نره.با تبادل لینکم موافقم خبرم کنید.

RSS

Powered By
loxblog.Com